2010-10-20
 10:17:53

Min prins,

Godmorgon! Eller det är ju nästan lunch för oss som jobbar och sliter... :)
Igår var jag inte hemma många minuter innan det var dags att besöka kudden. Åkte och hämtade Malin direkt efter jobbet och har nu bestämt mig för vilka tapeter jag ska ha i sovrum och vardagsrum och även kollat med målarfärg. Nu ska jag bara ut till lägenheten och kolla mått och sånt så jag kan köpa allt.

Sen hann jag hem en kvart innan det var dags för kör! Vi ska sjunga i kyrkan på söndag, men eftersom Stina och jag ska shoppa på Ullared då så missar vi det. Lite trist faktiskt. Men det är snart dags igen. Det är kul att vara med igen iaf! :)
Sen drog jag över till Öland för lite kompishäng. En bra dag och jag somnade fort när jag kom hem!

Det blev ett jäkla drag efter min statusuppdatering på fb igår. Jag körde ju över en groda... Kul att folk bryr sig mer om grodan än att jag kanske har kört ihjäl min drömprins..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: