2010-10-23
 11:02:57

Ullis!

Godmorgon förresten! Glömde det i förra meddelandet! ;)
Ja idag är det alltså dags. Runt 4-5 idag går bilen mot Ullared och nattens stopp! Jag ska snart börja packa lite, behövs ju inte mycket så det går väl undan!
Men innan vi åker ska jag in till stan med mamma och köpa tapeter och färg, för snart är det dags!
Var där igår och mätte och kollade, det känns bra det här :) Hoppas att det blir det också!

Jag hoppas på att göra lite fynd imorgon, så håll tummarna :) Har gjort en liten handlingslista på grejer jag behöver leta efter. Den är inte särskilt lång än, men det hinner den nog bli.. Haha.. Hörs senare mina vänner! Nu ska jag greja en massa!



Kasparsimone

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.



PUBLICERAT: 2011-02-09, 15:46:58 | URL: http://kasparsimone.blogetty.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: