2010-10-16
 16:43:05

Soffa klart!

Goddag! (Ja nu får jag ju faktiskt säga det!)
Det har varit en riktigt bra dag! Köpte soffan på Ståhls, det är en sån jag vill ha och den var riktigt skön så jag kände att det bara var onödigt att åka runt och leta vidare och stå där och ta ett val. Gratis hemkörning är ju inte fel heller, hehe :) Kollade på tapeter också ju, hittade två som det kanske får bli. En till sovrummet och en till vardagsrummet - ja jag bestämde mig för att köra på vardagsrummet direkt också när man ändå är igång.. Det som är segt är kanske att det då kommer ta lite extra tid innan man kan flytta in, men det får det vara värt. Tanken är att jag ju ska bo där ett tag så jag hinner nog med det också.. :) Hann inte förbi Flügger idag, så vi har ett ställe till att rensa igenom innan beslutet tas. Men det blir nog en mörkgrå tapet med gråvitt mönster i till fondtapet i sovrummet och en snygg vitgrå tapet till fondtapet i vardagsrummet. Blir nog super!



Världens sämsta bild på soffan, och den är svart i verkligheten, men ser ni hur snygg och skön den är?!
Det kommer bli många goa stunder man somnar till där kan jag säga...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: