2010-10-31
 20:52:23

Snart klart...

För några veckor sen handlade mina blogginlägg inte om någonting, nu handlar dom om lägenheten. I know. Men för några veckor sen hände det ingenting i mitt liv, och nu handlar mitt liv enbart om att få det klart. Snart, snart är det klart. Faktiskt :)
Idag blev det drog jag bort allt täckpapp i köket och hallen och började städa undan och ställa fram lite (typ micron, annars är det tomt) Haha.
Nu efter FF - ja jag unnade mig en tripp dit med Fia, Tomas, Malin och Stina - har mamma och jag tapetserat i sovrummet. Vi skulle egentligen göra även vardagsrumsväggen klar, men vi orkade inte. Haha. Det blev skitsnyggt i sovrummet och jag är riktigt nöjd! Imorgon kväll ska vi tapetsera det sista men innan det ska jag köra kartonger hela dagen och börja packa upp! Och även köpa sängen :) Slår ihjäl någon om sängen inte finns nu alltså. Haha.
Imorgon är jag troligen ledig från jobbet. Eller jag är ledig! Både imorgon och på tisdag, men om det ringer mycket så kommer jag bli inringd så vi får väl se.. Vet inte om jag ska ställa in mig på att jag ska jobba eller inte :)
Men meeen..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: