2010-10-04
 21:36:11

Skallevärk,

Hej hopp! Har legat i sängen hela dagen, förutom när jag varit nere och ätit och sånt nyttigt. Kollade nyss på Sommarpratarna, det är ju rätt så mysigt alltså. Lite skillnad på program till Svenska New york-fruar som är på tvn nu.. Ska stänga av både dator och tv nu tänkte jag och försöka sova lite till. Just nu mår jag inte så bra, så hoppas att sömn gör att det försvinner till imorgon bitti så jag kan gå till jobbet. Hoppas jag kan jobba, för det är tråkigt att ligga hemma. Men eftersom jag mådde som jag gjorde hela förra veckan så är det inte så konstigt om det kommer sånt här skit nu. Hade huvudvärk varje dag och har haft i helgen.
Har iaf kommit fram till lite saker idag i mitt huvud, och har bestämt mig för att lägga dom bakom mig nu. Och när en dålig tanke lämnar så får vi lämna plats till en bra :) Eller hur?


Längtar tillbaka till studentdagen (och skoltiden!) då det inte fanns ett enda bekymmer :)


Stina

Inga bekymmer,

man är lycklig var dag.

Är en härligt fri,

filosofi.

Hakuna Matata.



:D



PUBLICERAT: 2010-10-05, 17:06:35 | URL: http://stiinajohansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: