2010-10-19
 15:43:27

Resa,

Har jag berättat att jag ska ut och resa i helgen? På lördag em ska nämligen jag, Malin, Stina och Alex packa in oss och lite packning i bilen och köra mot ... ULLARED !!! 
Jag har aldrig varit där innan så det ska bli jättekul! Känner nog att jag behöver skriva en handlingslista och så ska jag försöka hålla mig till den.. Lite iaf..
Har ju lite saker som jag faktiskt behöver köpa nu till lägenheten så jag ska försöka hitta lite nyttiga grejer till den! Sen får det väl bli lite annat också kanske, lite! Men jag får nog installera en elstöt i händerna varje gång jag stoppar ner något i vagnen... Hrm.. :)

Vi ska iaf åka på lördag em som sagt, så har vi bokat boende (Malin har bokat boende) i någon mysig stuga hyfsat nära Ullared. Så ska vi stå som nyladdade duracellkaniner utanför ingången prick klockan 8 på söndag morgon! Eller?!


Jag är taggad!! (Märks det att jag har druckit några muggar kaffe nu eller?! Haha...)



Det kan inte bli misslyckat när vi drar iväg! Jag längtar som fasen!

(Christina, blir alltid så glad när du skriver! Kul att du hänger kvar fortfarande!
Hoppas allt är bra med dig vännen!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: