2010-10-10
 21:32:26

Plötsligt händer det,

Länge sen jag kände mig såhär deppig, eller deppig är väl fel ord. Känner mig så jävla maktlös, inget går min väg. Visst, jag har vetat att lägenheten inte har varit 100% men jag har ju ändå fått veta att jag skulle flytta in 1 november, och det skulle ju vara om CA sa nej som det inte skulle bli nåt. Nu helt plötsligt har allt ändrats och alla planer man har haft bara slogs undan. Det suger.
Plus allt annat som inte går riktigt bra just nu, det blir lite för mycket för mitt huvud. Skulle inte sitta fel med en resa, en sista minuten någonstans. Men det skulle ju inte funka det heller, känns som att ledighet från jobbet inte passar sig riktigt nu...
Får på något sätt hitta lite energi någonstans och börja ett nytt försök att ta mig upp igen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: