2010-10-17
 12:17:45

Oslosöndag,

Har tagit upp det här med söndagarna i Oslo. Då var det alltid sängen/soffan hela dagen eftersom ingenting är öppet på söndagar så det fanns inte så mycket att göra..
Har varit uppe och ätit frukost såklart, men annars har jag legat i sängen hela förmiddagen. Det är så förbannat skönt och särskilt nu när man är lite småsjuk. Halsen är inte alls bra och näsan rinner och är täppt om varandra. Fasar för att jag får hoppa träningen imorgon, det suger nu när man väl har börjat igen.

Men snart ska jag ta mig upp och ta mig en dusch! Händer lite roliga grejer idag, berättar senare!



Patrikjuni

A exceptional happy site!



PUBLICERAT: 2011-08-30, 11:55:47 | URL: http://patrikjuni.blogbow.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: