2010-10-05
 12:59:26

Oslo,

Ligger hemma i sängen - ja, jag är hemma idag med, har sovit asdåligt inatt pga magen och huvet - och pratar med Evelina på fb. Kan ju inte annat än sakna Oslo, det är en jäkla mysig stad och jag älskade att hänga med vännerna där och bara vara. Inte alls samma bekymmer som här hemma. Men jag skulle nog inte flytta tillbaka dit, tänkte skriva aldrig men det kan man ju inte lova :) Men jag tyckte det var alldeles för jobbigt att inte kunna ha samma kontakt med familj och vänner som man kan när man är i samma land. Det gick inte att ringa varje dag, utan var tvungna att bestämma skypedejt osv.. Dessutom ska jag ju förhoppningsvis få hem min Evelina hit, så då behövs inte något Oslo :)
Men jag är glad och stolt över mig själv över att jag tog steget och flyttade dit. Jag fick många nya vänner, och det bästa av allt var ju att jag fick umgås med Evelina varje dag. Vi hittade verkligen varandra, och nu är jag så glad att hon kommer hem till Kalmar nästa vecka på besök! Som hon sa och jag håller med: Jag behöver ÅsaochEvelinatid!
Saknar dig, min Evelina!



Haha älska bilden!


evelinaaaa

<3 min snuttefis!! ska førsøka boka en flyttbil så vi kan komma snart! men jag kommer sakna detta lite, mer æn två år hær har satt sina spår i mitt hjærta.. gud så fint sagt av mig. :) men snart ær jag hos dig!! love!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: