2010-10-25
 11:50:08

Ont, det gör ont,

Hallå där!
Fy fasen vad trött jag var när klockan ringde imorse! Vet inte hur många gånger jag snoozade innan jag tvingade mig upp. Mina ben är helt ömma idag, haha. Och jag ska träna ikväll! Kommer gå toppennnn!
Det finns inga lediga centimetrar på mitt rum kan jag säga, jag slängde upp alla påsar när jag kom hem och där fick dom ligga. Plus att det står fyra tomma flyttkartonger som ska börjas packas ikväll, för...
JAG FÅR NYCKLARNA REDAN IDAG !!! Hur gutt?!
Per (han som äger lägenheten) skrev ett mail imorse om att Rebecka (tjejen som hyr lägenheten nu) var färdigutflyttad och gav Pers pappa (som sköter överlåtelsen med nycklar o.s.v) nycklarna redan i lördags!
Det goa är att jag slutar halv fyra imorgon och har bara kör mellan 6-7 typ, annars kan jag lova att jag kommer hänga där hela kvällen! Men nu är det spackling och lägga skydd för golv och sånt först som gäller!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: