2010-10-06
 09:27:44

Onsdag,

Tjo! Har piggnat till lite efter en morgon som inte var något kul alls. Mådde illa som fan, men orkade verkligen inte ligga hemma en hel dag till. Så jag pallrade mig till jobbet, har precis haft fika och fick i min ett knäckebröd och vatten. Som jag förresten hinkar i mig idag :) Sitter med filten också, den är en klippa dagar som idag!
Slutar vid fyra och om jag orkar ska jag träffa Maria en stund då, sen ikväll är det dags för möte med fotbollen. Lite info om inomhussäsongen och nästa säsong.

Det känns ju lite konstigt att det redan är onsdag, man hinner ju inte riktigt med i dagräkningen när man ligger hemma.. Förhoppningsvis går veckan fort nu, så det snart är helg igen. Men ett steg i taget, först klara av onsdagen :)
Hoppas ni mår bra, mina vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: