2010-10-14
 11:31:32

Nästan död,

Jag trodde jag skulle dö igår. Nästan iaf. Jag körde hem från träningen och helt plötsligt högg det till i magen, och det försvann inte.
Plågade mig hem och la mig på golvet i hallen (haha), drack lite vatten. Sen försvann det lika fort som det kom. Lustigt det där.

Har ont i magen idag också, men det är för att jag lever på halstabletter. Vaknade hela natten av att halsen brände som satan. Blä. Vill inte bli sjuk nu. Har varit halvkrasslig i flera veckor nu och det får räcka.
Skulle ha träffat Sophia i em efter jobbet över en fika men hon var också dålig och hemma idag, så vi får ta det en annan dag.
Nu är det snart lunchdags för första gänget på jobbet men jag får vänta 45 till, SEGT! Jag är hungrig!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: