2010-10-07
 20:05:55

Movietime!

Hej svejs!
Hade en riktigt mysig eftermiddag med Sofia med fika på Kullzenska och en liten promenad med deras fina valp Albin! Skulle ju ha träffat Emelie men det funkade inte idag, så det får bli nästa vecka ist :)
Åkte hem och tog mig en långdusch och har nu målat naglarna och fixat lite! Men har fortfarande inte lärt mig att sitta stilla efter så naglarna ser värre ut nu än dom gjorde innan, haha. Aja får fixa det i helgen eller nåt!
Nu är Simon iväg och hyr en film som vi ska se, tänkte plocka fram min godispåse som inte ens är öppnad sen igår! Rätt nöjd över mig själv faktiskt!
Imorgon börjar jag jobba sju igen så det får bli tidigt i säng ikväll (inte så ovanligt iofs...) Kanske hörs senare, annars imorgon! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: