2010-10-14
 16:18:31

Möbler,

Har suttit hela eftermiddagen och kollat runt på massa tapeter och möbler och sånt. Fan vad mycket roligare det är när man har en lägenhet på G! Har bestämt mig för en säng och troligen en soffa, ska bara se den irl först!
Har fått klartecken att måla om i köket och hallen, sen tror jag att det kommer bli tapet i sovrummet med någon snygg fondtapet om jag hittar någon! Så om två veckor är det dags för storrenovering!

Så, om någon känner sig manad och är duktig på att måla/tapetsera så får man gärna hjälpa till! Ju fortare det blir färdigt, desto fortare kan man få komma hem på fika och mysa med lilla mig! :)
Dessutom tar jag gärna emot tips på var det finns bra, fina och billiga tapeter?



Malin

Fina billiga tapeter till fondvägg finns på Rusta. Men hur bra dom är vet jag inte!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: