2010-10-11
 18:37:53

Middagsmys,

Hallå där!
Har haft en bra dag på jobbet, och tog mig en skön dusch när jag kom hem. Nu har jag gjort mig iordning och tom hunnit laga en lunchlåda tills imorgon..
Nu ska jag hämta upp Stina och så ska vi in till Alex en sväng och mysa i hennes lägenhet en stund :)
Lite senare ikväll är det sen dags för restaurangbesök för familjen Nylander :) Ska bli gott!
Hoppas ni har en toppendag! Har en nyhet också, men det får vi ta senare ikväll (om jag orkar sätta på datorn när man kommer hem) annars blir det imorgon! Haha, spännande va? :)


Fina mamma och jag i Thailand 09 :)


Christerfelicia

Congratulations on a job well done. Thanks



PUBLICERAT: 2011-02-15, 12:42:22 | URL: http://christerfelicia.blog24h.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: