2010-10-07
 12:43:13

Max,

Hela Riksbyggen invaderade Max idag. Bokstavligt talat. Såg rätt så kul ut när klockan blev halv tolv och hälften av alla anställda typ springer mot hallen, slänger på sig jackorna och börjar samla ihop sig för att tillsammans gå mot Max.. Anna börjar gråta när vi kommer in (vi vet att det var för att det var världens ögonblick för henne men hon skyller på att hennes ögon inte tål blåst...) Kön var faktiskt så värst lång så det gick rätt så fort. Men dom gjorde ett misstag i att ha dunkamusik för man blev ju asstressad. Haha :) Vi åt i multifart och är fortfarande helt speedade.

Nu har jag bara 50 min kvar på jobbet kan man nästan säga, för dom två sista timmarna ska vi ha utbildning :) Sen ska jag direkt iväg och möta upp Sofia för dejt nr 1 idag, ska bli mys! Senare ikväll ska jag träffa Emelie för en promenad, troligen :)
Hörs senare!

 


Linn

sv: haha allt för ofta känner man sig som en man ;).



Jo men för mig skulle det fungera att vara i Hossmo. Är trött att vi ska vara där varje år bara. Jag förstår om det inte kommer många utav de andra ungdomarna som kommer på julafton eftersom det är svårt för dem att komma ut dit. Jag hade hellre bara sjung två låtar och varit i Dörby faktiskt tillsammans med voice.



PUBLICERAT: 2010-10-07, 19:46:11 | URL: http://linnspyssel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: