2010-10-23
 15:55:24

Målarock,

Har jag berättat att mamma och pappa har fått sting?! Nu när jag ska börja måla om en hel lägenhet på onsdag så fick dom för sig att måla om här hemma. Samtidigt. Bra där!
Dom har målat ett av sovrummen färdigt, och har nu två kvar. Så det är lådor och grejer överallt nu, och då har jag inte ens börjat ta fram mina grejer. Så det ser ut som hej kom och hjälp mig i vårt hus för tillfället och värre ska det bli..

Jag har iaf packat färdigt för vår lilla tripp, och ligger nu och vilar lite innan det blir full fart! Så fort Stina har skrivit färdigt högskoleprovet så drar vi!

Robert Broberg var typ min idol när jag var liten! Vad hände med han egentligen?!

Den här får nog gå på hög volym nästa helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: