2010-10-28
 21:21:51

Måla, måla, måla..

Jag kom hem för en stund sen och har hunnit slänga i mig mat för jag kom på att jag bara ätit frukost idag. Haha. Har verkligen inget annat i tankarna nu än att göra färdigt i lägenheten. Har iaf målat färdigt i hallen idag, och täckt golvet i vardagsrummet och köket. Mamma och jag satte upp easy cover-väven i köket, vi skulle ha spacklat och slipat där men det var alldeles för mycket och det skulle inte blivit bra så vi köpte en sån väv istället, så nu är det bara att börja måla där imorgon.
Pappa har även slipat i vardagsrummet så där är det också klart för målning. Skönt, för imorgon är det all in! Det blir en heldag med målning! Jag är egentligen helt slut i kroppen, men det får gå :) Är ju så roligt nu när man ser att man kommer någonstans!
Kunde sova i nästan fem timmar idag efter att jag kom hem från jobbet. Så nu tänkte jag snart släcka och sova faktiskt. Vi hörs imorgon!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: