2010-10-21
 17:22:29

Lilla, lilla Kalmar,

När jag vaknade efter min lilla sovstund tog jag fram mobilen och skulle kolla om det hänt nåt. Och tänka sig, det hade det ju! I vårt lilla, lilla Kalmar hade en vilsen själ ringt till polisen och anmält att han hade en bomb på sig. Och det här har alltså hänt precis utanför jobbet. Han blev gripen och inte hade han någon bomb på sig. Vad jag har förstått är det iaf fortfarande avstängt för att kontrollera det vita paketet han lämnade på gatan.
Så jag undrar ju vad alla säger på jobbet för tillfället, dom får väl inte lämna kontoret förrän det är lugnt. Så rätt skönt att ligga där jag ligger, men hade ju varit lite intressant och se allt också iofs. Lär få höra allt på jobbet imorn iaf!




( Pratar med en kompis som vet vem killen är. Född 87..
Man kan ju inte annat än undra hur han mår egentligen.. )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: