2010-10-16
 16:50:49

Laptop,

Efter soff och tapet-kontroll tog vi förresten en runda till Ikea, Jolin och jag. Och jag köpte mig en smart laptop-bräda! Har ju (nästan) alltid datorn i sängen och det blir ju så sjukt varmt, så jag tog tag i det och köpte en sån idag. 39 kr och det är ju asskönt! Blir dessutom en smart lutning på det så man faktiskt ser tangenterna när man skriver, haha, inte för att man tittar men det blir så mycket enklare ändå. Konstigt det där ;)

Efter en lunch hemma med resten av familjen så bakade vi en blåbärspaj till efterrätten ikväll! Det blir ju lite kalas här vid sex, farfar kommer och vi ska fira pappa och mig lite igen. Kan tänka mig att det blir en runda plump eller nåt, det blir ju ofta så när familjen Nylander samlas... :)

Nu har vi precis kommit tillbaka från en långrunda med lilla Sidni som hade lite för mycket energi tidigare.. Haha, stackarn. Nu är vi helt slut och har tagit en vilopaus, så jag ligger i sängen med Winnerbäck (ja han ligger här bredvid och gosar) och ska se om jag kan somna till en stund. Vaknade ju alldeles för tidigt imorse, iaf för att vara lördag! Så hej på ett tag.

Fortfarande ingen som har sagt nåt om min nya bloggdesign, KOM IGEN NU?!



Laptop-brädan, visst är den lite cool?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: