2010-10-13
 10:28:21

Lägenhet fixad!

Idag har jag svarat ja till lägenheten, och fått klartecken om att måla och fixa också :) Nu ska vi bara skriva kontrakt och bestämma lite mer ang färger och sånt. Och jag ska bli godkänd av föreningen, så håll tummarna för det! :)
Det känns super!

Men när jag vaknade imorse fick jag fan panik. Drömde att jag stod i lägenheten, allt var fixat och klart och jag var jätteglad. Sen kom jag till jobbet och fick sparken. Hahaha. Andra gången jag drömmer om det nu, så det skulle inte förvåna mig om det skulle hända ;) Hade varit typiskt mitt liv alltså..

Ska försöka att inte vara för glad denna gången, som jag var med förra lägenheten. För det är inte klart förrän man står med nycklarna i handen har jag märkt.. :( Men, lite glad får jag vara iaf!




Vi kör en fulis på den...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: