2010-10-24
 21:59:36

Hemma,

Alltså jag är helt slut !! Mina ben är döda och huvet snurrar som fan! Men fy fan vad kul vi har haft! Kom hem runt niotiden efter att ha lastat ur bilen som var fullproppad med påsar. Vi räknade till att vi sammanlagt hade 14 påsar och lite löst! När vi hade packat ur min vagn och Stinas var bilen typ full, en tjej gick förbi när vi stod och funderade på hur fan vi skulle få in allt och la kommentaren ingen vågade säga: Ska alla ni fyra sitta där hela vägen hem??

Men det gick till slut men det var tajt för Stina och Alex som satt i baksätet! Kanske lite för Malin ockå som hade en korg full med grejer och en lampskärm rakt i fejjan, men jag hade det kungligt! Fattar inte varför dom klagade...

Jag är iaf nöjd med helgen och alla mina köp! Ni får se så småningom! :)
Nu ska jag snart sova för imorgon är det dags för jobb igen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: