2010-10-29
 12:25:27

Hemma en snabbis,

Hej hopp! Är hemma en sväng för att laga lite mat. Idag kände jag faktiskt att det kurrade i magen, kan bero på för att jag hade en stund ledig och kände efter... Haha.
För mitt när jag höll på att täcka hela golvet i köket så ringde det på dörren och en snickare kom för att byta tätningslisterna i fönstren, så då fick jag ta en paus.. Hon gjorde iaf klart det så nu ska det nog vara varmt och skönt i vinter :)
Jag har målat klart hallen nu! Det kommer bli toppen sen när man fått bort allt täckpapp på golvet och in med lite möbler och annat. Köket och vardagsrummet är också klart med allt förarbete så det är bara att köra på målning i em! Sovrummet kör vi när det är klart i vardagsrummet, för pappa måste slipa lite där.
I em får jag lite hjälp också! Mamma då såklart men Stina och Sophia kommer och hjälper till lite med! Kul med lite sällskap :)
Jag hör av mig ikväll när jag kommer hem!



Om du är sugen på att komma förbi och se hur jag har det så är det bara
att slå en pling så förklarar jag vägen :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: