2010-10-25
 15:26:11

Godnatt,

Nu kommer det då, mitt första nattpass på Riksbyggen! Natten mellan onsdag och torsdag kommer jag spendera på jobbet alltså.. Har faktiskt fasat för det lite, men det blir nog bra tror jag. Får se till att sova ordentligt nu innan och ligga kvar så länge som möjligt på onsdag fm.
Det goa är ju att jag är ledig onsdag på dagen, och sen torsdag (när jag sovit då) och hela fredagen, men det hade jag ju begärt ledigt om innan.
Så jag hinner ju greja mycket sen! Kommer kännas som världens längsta helg! Det blir bra det här! Får vara inställd på det iaf!

Kommer nog inte somna iaf, eftersom jag jobbar med dom två mest sjuka killarna på jobbet... Haha. Alla på jobbet tycker synd om mig!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: