2010-10-22
 08:35:45

Fredag!

Godmorgon!
Äntligen fredag! Inte för att veckan på nåt sätt har gått långsamt! Sa precis till mina kära kollegor att man tycker det är måndag hela tiden men det är ju fan fredagar lika ofta. De blev väldigt imponerade av min tanke!! Hehehe..
Mår lite bättre idag. Känner mig lite slö fortfarande, men huvet är helt okej! Hade bara väldigt svårt att somna igårkväll eftersom jag sovit några timmar på dagen och legat i sängen hela dagen. Men jag känner inte av det så mycket än iaf. 
I em ska jag till lägenheten och måtta alla väggar och sånt, så jag kan köpa färg och tapeter imorgon tänkte jag! Gutt gutt!
:) Idag är det rött tema på jobbet (temafredag som vanligt), jag har inga röda kläder så jag drog på mig mina röda skor! Haha :) Men det duger ju minst lika bra! Sååå, RÖTT GODIS TILL MIG! (Haha, måste börja äta lite nyttigare snart...)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: