2010-10-17
 13:09:37

Fotografering,

Ja, idag ska jag och mina vänner på fotografering! Stina blev inbjuden att ta med några vänner för att bli sminkade och fotograferade, så kvart i fem ska Stina, Alex, Jonna och jag dit. Malin kunde tyvärr inte, hade ju vart askul att ta lite bilder med hela gänget. Men det får vi göra en annan dag!
Vi ska ha med oss tre olika ombyten, och jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig. Tror hela garderoben får följa med! ;)
Har precis målat om mina naglar som sett ut som hej kom och hjälp mig den senaste veckan! Ska snart dra över ett lager till och fixa håret.
Ska försöka ta lite kort idag och visa sen :)


Det här kan gå helt åt helvete... Haha, kolla på oss! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: