2010-10-06
 15:48:35

Fotboll,

Har faktiskt lyckats sluta skratta nu men lång tid tog det. Haha, trött tjej alltså!

Slutar om en kvart, och jag är fan nöjd över mig själv att jag överlevde denna dagen, för morgonen var inte nådig :) Ska iaf möta upp Maria när jag slutat och vi ska gå en liten promenad och sen mysa lite hos henne. Ikväll är det som sagt dags för lite möte med fotbollen och jag ser faktiskt fram emot det. Få träffa mina tjejer igen :)
Nästa vecka är det nog dags för lite träning igen tror jag, börjar spritta i benen nu plus att det snart är dags för lite cuper och annat :)


Linn

sv: haha ja det kändes konstigt i halsen igår. Brölhalsen var nöjd att det var lite falsett igår. Fast jag vet inte om det var bättre iaf :D. Det dumma är att de som kan ta så höga toner måste klämma i för kung och fosterland. Men istället ska vi altar ta i allt vad vi kan.



Kul att du vill börja med fotbollen nu igen efter ett litet uppehåll.



PUBLICERAT: 2010-10-06, 16:58:58 | URL: http://linnspyssel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: