2010-10-15
 16:00:59

Evelinatid,

Nu är jag så sjukt trött. Det är 35 min kvar, sen ska jag möta upp EVELINAAAA!! Sjukt underbart att få träffa henne igen! Vi hade bestämt oss för att fika lite, men jag är helt proppmätt (har tryckt i mig lite godis...) och jag är trött på att fika, haha.
Vi kanske istället ska åka runt och kolla lite soffor! Den på Jysk igår var inte alls som jag hade tänkt mig så det blir att leta vidare! Men det gör inget, det är bara kul :) Hoppas jag hittar någon fin, skön och hyffsat billig!
Sen åker jag direkt över till Öland och stugan där vi ska grilla och kolla på Idol med HELA familjen + resp.. (Gud vad konstigt det känns att vara den enda som är ensam..)
Men, så är det.
Kanske uppdaterar er senare, annars hörs vi imorgon! Ha en mysig fredag!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: