2010-10-15
 08:50:23

Erbjudande?

Godmorgon!
Ibland blir man jäkligt förvirrad och vet inte vad man ska göra. Nu på morgonen var det så för mig.
Fick igår ett mail om en lägenhet, en fråga om jag ville ta över en lägenhet efter en kille. Idag svarade han på vad den kostade och vart den låg.
Lägenheten är alltså mycket större än den jag redan har fått tag på, och lite lite billigare. Visste inte riktigt vad jag skulle göra när jag fick det mailet, så jag ringde mamma. Haha :)
Vi kom iaf överens om att jag ska köra på den här lägenheten jag har nu, blir bara jobbigt. Plus att det säkert bara ingick hyra i det priset jag fick och då blir det dyrare ändå.. Jag får intala mig det iaf ;)
Nu har jag tagit bort min blocketannons för jag vill inte få fler lockande erbjudanden ;)
Nu är det snart dags för fika!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: