2010-10-01
 09:48:34

Ensam hela helgen,

Godmorgon! Eller god förmiddag kanske man säger.
Idag är jag extra glad, för idag är det fredag och en bra helg är framför en! Dessutom får jag förhoppningsvis svar om lägenheten i helgen, så håll tummarna för mig! Det blir nog - om jag får klartecken - inflyttning i månadsskiftet! Skulle ju från början ha flyttat in nu i mitten av oktober men så blir det icke.. Gör väl inte så mycket då jag hinner tjäna lite mer pengar ändå då, hehe.

Fick lite dåligt samvete imorse när jag var tvungen att släppa ut Alfons i kylan, och veta att han ska vara där hela helgen.. Ställde iaf ut en överfull skål med mat så han klarar sig, dessutom brukar han ju inte vara hemma så mycket ändå.. Får gosa med han extra mycket på söndag när jag kommer hem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: