2010-10-03
 18:27:04

En helg på Ölandet,

Hej hej!
Kom hem för någon timme sen från ön, har haft en superhelg med vännerna. Det är sjukt avslappnande att vara där, man släpper allt. Nu sen jag varit hemma så har allt kommit tillbaka, såklart :)
Orkar inte berätta allt som hänt i helgen, ni som ska veta får veta. Ni andra får helt enkelt sitta och tycka synd om er själva. Haha :) Hatar att det är söndag för det gör att det är måndag imorgon, och det innebär jobb. MEN jävligt goa tider denna veckan på jobbet, så ska nog inte klaga :) Har bara en dag till halv fem och det är imorgon, sen blir det bättre och bättre varje dag.
Det är fortfarande sjukt tråkiga inlägg, jag vet. Men jag känner att det är så mycket som jag inte vill/kan skriva här så då blir det så. Vill inte ha bloggen som en dagbok för vad jag tänker, och kommer aldrig skriva rakt ut allt jag känner. Det får andra stå för i sina bloggar, så ni som snokar för att få veta grejer kan lägga ner :)


Lycklig tjej alltså..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: