2010-10-19
 10:54:33

Detta jävla väder,

Det är mycket som händer i mitt huvud just nu.. Massa olika tankar som blandas. Ena sekunden är jag glad och hoppfull om allt, nästa sekund känns allt rätt så tråkigt. Men snart är det dags att flytta och börja med renoveringen och då kommer jag förhoppningsvis inte hinna tänka på annat än på det!
Men det går ju faktiskt framåt hela tiden.
Många undrar vad det är jag är ledsen för och om jag ska vara ärlig så vet jag inte. Lite såklart, men för det mesta känner jag mig bara deppig i allmänhet och det suger. Hade hellre varit ledsen över en särskild anledning så man kunnat göra nåt åt det. Men det är väl det här skitvädret också, inte bara jag som blir deppig över det.
Men men! Nu är det iaf på väg uppåt lite och jag hoppas det håller i sig så :)


Fatta att det är 10 dagar tills jag får nycklarna!!


Ps. Maja! Vet inte om det går att skriva kommentarer på din blogg, för det funkar aldrig när jag provar.
Men tack iaf! :)



Christina Marie

håper alt ordner seg for deg snart og at du bare kan være glad :)

Lykke til med leiligheten og alt, nærmer seg nå jo! KUL! kjempefine bilder i forrige innlegg btw! du er fotogen :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: