2010-10-21
 17:10:39

Det kan gå fort,

Hej mina vänner!
Satt på jobbet och mådde jättebra. Sekunden efter kände jag det, migränen var på väg. Det var bara att säga till chefen och jaga pappa för skjuts hem. Jag som trodde att jag var kvitt migränen för alltid, var nog ett år sen sist jag hade ett riktigt anfall! Men nej, här kom det. Tog ett tag innan jag somnade för huvudvärken var så jäkla stark när jag väl kom hem. Men jag somnade lite lätt och sov några timmar. Nu är jag hyffsat bra i huvet, det jobbiga är att man är helt död resten av dagen, så det blir får bli fortsatt häng i sängen ikväll. Har fått i mig mat nu (mamma kom hem och gjorde god lax med sås och ris till lilla mig) och nu har jag godispåsen hos mig. Bra tröst :)

Ska nog se någon go film lite senare!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: