2010-10-26
 21:54:10

Det blir inte alltid som man tänkt,

Ja okej, jag trodde jag skulle börja måla idag men så blev det inte. Åkte till Colorama efter jobbet och skulle hämta färg och tapeter. Tapeterna hade inte kommit och färgen var inte blandad. Så när jag fått tjejen att förstå vad hon skulle göra så fick vi vänta en stund på att det skulle bli klart.
Efter det skulle mamma och jag åka till Bauhouse och köpa penslar och allt annat som behövs, vi parkerar bilen, mamma hämtar en vagn, jag är på väg rakt in.. Rakt in i dörren då. För Bauhousejävlarna hade tänkt att jag inte skulle bli klar med min lägenhet någon gång detta århundradet eftersom dom väljer att ha stängt just idag när jag ska dit. Stängt för inventering. Hallå, kan ni inte göra två saker samtidigt? Inventera och hjälpa mig.
Vi fick åka till Jula och köpa lite där, in på Maxi och köpa lite där, tillbaka till Jula och köpa lite till. Vi hann en snabbis till lägenheten och lämna av allt innan det var dags för mig att åka till kören och mamma åka hem.

Fick med mig Stina in efter kören och vi hann iaf med allt förarbete nu. Golvet är täckt i hallen och alla uttag och sånt är också täckta. Så imorgon när jag sovit (ska sova eeeextra länge) ska jag dit och börja måla! Hade tänkt att ta foton idag men glömde ju såklart det. Men imorgon ska jag ta kort på alla rum så man kan se skillnaden sen! :) Det här känns bra! Jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet i min lägenhet! Vänta bara så ska ni få se! :)

Den här bilden kom på tal häromdagen! Kom då fram till att jag saknar min rosa mössa, så den ska jag leta upp imorgon. Nu när jag ser den kommer jag även på att jag saknar min jacka. Vart är den?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: