2010-10-16
 08:45:32

Blocket,

Idag blir det stan med Jolin. Vi ska åka runt och kolla tapeter och färg, och jag ska se om jag kan bestämma mig för en soffa. Just nu lutar det åt en Kingston från Ståhls.. Ska testsitta den en gång till, och åka runt till lite fler ställen än dom vi hann med igår, Evelina och jag.
Ska förhoppningsvis också då hitta en tapet som jag vill ha som fondtapet i sovrummet, och bestämma mig för färg i köket, men det lutar åt vitt. Sen så blir det även vitt i hallen, snyggt och bra. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska måla även vardagsrummet, tror jag måste dit en sväng till och se hur det såg ut.
Blir nog en sväng in på Ikea också och bestämma mig för madrass till sängen.
Imorgon sker iaf första möbelköpet, har gjort ett klipp på blocket på en byrå till hallen! Ordpris 600 och jag får den för 250. Nästan ny :)

Den kommer bli kanon i hallen! Vad tycker ni??

Blocket är fan bra!!

Nu ska jag gå ner och äta lite frukost, hörs senare mina vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: