2010-11-21
 13:40:48

Vänmys,

Det gick okej i kyrkan idag.. Vi var inte så många och alla var inte dunderpigga (hehe) men man får ta det för vad det är! :) Det blev lite fika efter med mina älskade vänner och sen hängde jag med Alex och handla lite på Maxi.
När jag kom hem slängde jag mig i soffan, och där har jag legat tills nu, typ. Håller på att fixa naglarna lite, och snart kommer Malin. Det är bra när vi bor så nära varandra, så lätt att bara komma över när vi har tråkigt och känner oss lite ensamma :) Kan tänka mig att det blir lite Glee faktiskt! Höhö :)


Malin och jag på nyår för några år sen ;)


Amy

Amy är också med på bilden, om jag får be ;P Mkt blondt nu!



PUBLICERAT: 2010-11-22, 13:57:08 | URL: http://amylofstrom.devote.se
Sophia

det är ju hemma hos mig :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: