2010-11-01
 22:21:24

Tre G på samma gång,

Godmorgon, godmiddag och godkväll!
Har inte hunnit sitta en minut vid datorn förrän nu.. Jag blev inringd på jobbet idag, men för utbildningen som jag hade kvar. Så var där i tre timmar sen fick jag sluuuta :) Åkte och hämtade Sophia och sen åkte vi ut till Smedby och började köra alla kartonger! Två rundor blev det, sen började jag att packa upp och diska allt glas och sånt.. Sophia hjälpte till lite också :) Sen åkte vi ut till Smedby igeeen och hämtade mamma och åkte ut till Trekanten och Ståhls. Så nu är soffan betald och den kommer imorgon klockan 4! :) Sen blev det Ikea och köpa sängen! Lite för mycket pengar gick där på en timme men det får det vara värt! Både sängen och soffan är helt underbara!
Är ledig imorgon med (vad jag vet iaf) så då blir det att fortsätta packa upp och sen sätta ihop sängen! Måste handla lite mat också så jag har någon frukost på onsdag! För hade tänkt sova där imorn :) Kommer nog bli toppen!

Mamma och jag tapetserade klart i vardagsrummet nu ikväll med, fy fan vad snyggt det blir! Jag är såå nöjd! Så nu är allt klart (förutom lite färg på listerna i hallen) och vi hann även dammsuga och städa lite. Så nu är det faktiskt riktigt fint! Nu är det bara det roliga kvar! :)



Nu ska jag sova! Natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: