2010-11-13
 08:46:27

Tacos, Idol, Alias

Godmorgon!
Hade en kanonkväll igår! Åkte ju hem till Alex efter jobbet och där hade tjejerna redan börjat med maten, hungriga? Haha. Vi åt god tacos och pratade, sen kollade vi en stund på Idol, men visst fan har det tappat mot dom andra åren? Har alltid följt det som en galning och nu har jag sett typ ett program av fredagsfinalerna..
Vi la ner Idoltittandet efter en liten stund och började spela lite spel istället. Det är fan det bästa som finns! Haha. Det blev Alias, Malin och jag mot Alex och Stina. Det var riktigt länge sen jag skrattade så mycket..
Det finns inget som gör mig gladare just nu förutom mina vänner! ♥


Haha trötta vänner utanför Ullared!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: