2010-11-16
 21:45:45

Sova,

Sov till två idag. Nästan iaf. Vaknade varje timme hela natten och kokade. När jag vaknade vid åtta hade jag världens huvudvärk och orkade inte ens gå ur sängen. Somnade om. Vaknade efter en timme, och sådär höll jag på. La mig i soffan och försökte hålla ögonen öppna med tvn på, men inte funkade det heller. Orkade inte ens ha det ljust i lägenheten så fick dra ner alla persienner för att kunna röra mig runt.
Skitkonstigt, kände mig hyfsat pigg igårkväll. Hade dock huvudvärk hela dagen, men det brukar inte bli såhär.
Fick sjukanmäla mig till jobbet och fortsätta sova/vila hela dagen.
Känner mig lite piggare nu iaf, ska sova tidigt ikväll och hoppas det blir bättre. Är ledig imorgon vad jag vet nu, så får ta det lugnt imorn med så det går över.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: