2010-11-24
 07:17:52

Snö!

Godmorgon folket!
Sitter på plats på jobbet och har precis börjat. Blev så förbannat glad när jag tittade ut idag och det låg snö på marken! Mindre roligt när man sekunden senare inser att det betyder att man måste stå ute och fixa med bilen och få den varm. Fick iaf prova min isspray idag! Sjukt bra var det! Man sprutar på rutan och väntar en liten stund så har isen smält. Lite glad eller :)
Nu längtar jag som fan tills vi ska åka till Sälen i feb/mars! Haha, vet inte datumen men är i slutet av feb/början av mars. Vi ska inte dit i två månader ;)

Skönt att vara tillbaka på jobbet iaf. Har ju varit ledig sen i fredags nu. Känns som evigheter man var här! Slutar halv fyra idag iaf och då blir det hem och vila lite innan träningen.
Hade ett litet berg av disk eftersom jag inte orkade ta det igårkväll, men hade några minuter över imorse (även om jag trodde jag försovit mig, haha) och tog den då. Skönt! Nu hoppas jag på en bra dag på jobbet med mina älskade kollegor :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: