2010-11-20
 07:25:57

Rosa?

Godmorgon världen!
Jag är faktiskt hyfsat pigg idag! När klockan ringde vid halv sju kunde jag inte somna om.. Men låg kvar till fem i innan jag drog mig upp :) Fick sms av mamma och pappa att dom landat och är på väg hem mot Kalmar igen nu. Skönt att veta att allt har gått bra :) Ska ringa dom i bilen sen tänkte jag!
Gud vad jag har längtat efter den här klippningen! Mitt hår är värdelöst för tillfället. Blir nog inte så mycket klipp men färgning iaf! Fast man vet iofs aldrig vad Anne hittar på, så vi får väl se! Drömde att Malin tjatade på mig att jag skulle färga tillbaka den rosa slingan jag hade för några år sen? Haha!! Kanske skulle va nåt ... :)


Försökte hitta en bild där man kan se min fina rosa slinga men
hittade inte en enda där den syns bra. Så det fick bli denna ljuvliga bild från vår
egna spakväll för några år sen! Hahahaha! Går det hitta vackrare tjejer?!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: