2010-11-04
 21:22:47

Robinson,

Ligger i soffan och tittar på Robinson. Har inte sett ett helt program innan utan bara småsnuttar. Årets menar jag då. Såg ju förr i tiden, och då var det liksom.. Bra.. Vad är det nu? Jäkla tönt-Paulo som programledare, det säger ju allt! Men jag har ju inget annat att titta på! Haha, så jag får stå ut! Måste fixa lite kanaler alltså..
Fick ju hit min dvd idag men pappa tog med sladden tillbaka till Smedby, haha. Så kunde inte koppla in den till tvn. Har ju massa filmer så får nog underhålla mig med det resten av kvällarna innan kanalproblemet är löst. Men vissa kvällar är det ju faktiskt lite på fyran också. Imorgon är det Idol! Men det missar jag.. Heheheee.
Nu har jag iaf sköljt av allt smink och smörjt in ansiktet med goa produkter så nu är jag len och fin :)
Nu börjar Hellenius Hörna, det får bli nästa punkt i mitt torsdagskvällsschema :)
Vi hörs imorgon bitti! Natti!


Haha kolla den hemska bilden från länge sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: