2010-11-28
 19:07:33

Mys med familjen,

Alltså att man aldrig lär sig. Haha. Har skitont i ryggen idag, och träningsvärk i varenda muskel. Det är iofs inte lika dåligt som sist vi hade spelat cup, men då spelade vi ju i två dagar också.
Aa, jag har iaf träningsvärk sen igår och nu kan jag knappt gå upp ur soffan.
Eller jag kan väl, men jag vill inte.. Haha.

Hade en skitmysig eftermiddag med familjen iaf, Simon hann inte komma, han jobbar typ ihjäl sig, men resten av familjen var här. Vi smakade på mina mjuka pepparkaksmuffins och bullar, och glögg. Riktigt fint var det!
Vi satt (låg i min soffa) och pratade lite, sen kollade vi på Så mycket bättre-reprisen sen igår. Jag har legat kvar i soffan tills nu, kollat lite Entourage. Nu behövs det diskas och ätas lite innan jag kan återta min plats i soffan.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: