2010-11-14
 12:25:05

Min nya vän,

Jag vaknade vid sex idag. Inte okej. Vad fan händer? Dröm iofs en mardröm (hahaha helt störd dröm!) Kunde iaf inte somna om, så låg och läste lite, sen sov jag från och till till klockan halv nio. Då gav jag upp. Tog fram receptboken och skrev ner allt jag behövde till baket idag. Sen gjorde jag mig iordning, diskade upp allt från igår, och stack in till stan. Eller till Hansa city. Jag bestämde mig äntligen för att leta reda på en dammsugare.
Hittade en bra på Media markt, bestämde mig nästan för den, men så såg jag att man skulle skruva på den. Det orkar man ju inte. Det som är bra med en dammsugare är ju att man slipper huka sig och trycka på en knapp. Man gör det ju med foten?
Så jag sket i den och stack till Elgiganten. Där var ju alla svindyra förutom en som kostade 499. Men den var alldeles för liten och även den skulle man skruva på. Nahedu.
Så jag gick till Citygross för att handla det jag behövde till baket, sen går jag förbi hemavdelningen och där står en fin liten röd dammsugare. Så jag körde på den! Kanon!
Ska köra en testrunda med min nya vän sen. Efter baket!!


Köpte denna också, mamma och pappa har den och jag tycker den är asfin. Så den är på hög volym nu! Kom, jul, kom!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: