2010-11-30
 16:27:13

Längtar,

Hallå! Kom precis hem från jobbet efter att ha svängt förbi Ica och hämtat ut ett paket. Nu är alla delar till bredband och kanaler och annat här, så nu väntar jag bara på 6 dec, när det ska komma igång! Ska bli riktigt gutt! :) Har ju vant mig vid 1, 2, 4 nu haha..
Var så satans hungrig sista stunden på jobbet och jag hinner inte ställa mig och laga riktig mat så köpte faktiskt med mig en pizza att värma i ugnen, hehe. Ska sätta i mig den snart, sen ska jag iväg till Smedby för lite kör. Ska möta upp Simon och Johannes lite tidigare för övning.

HELT KAOS på jobbet idag på morgonen! Började vid sju, men vi började inte svara i telefonerna förrän halv åtta. Datorerna och internet hade helt lagt av, så nattpersonalen (som inatt jobbade hemifrån faktiskt!) fick sitta kvar och svara när vi satt och glodde typ. Var ju gutt på sitt sätt, men tyckte sjukt synd om dom som fick jobba extra när man egentligen bara vill sova. Vi fick inte igång programmen förrän halv nio, så den timmen fick vi svara och skriva ner allt på papper :P Aja, det löste sig iaf och har varit ganska så lite kö idag, skönt!
Imorn är jag ledig från Riksbyggen men ska jobba min första dag på Ocab! Ska bli kul! :)
Hörs senare! Nu: MAAAT !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: