2010-11-13
 10:49:02

Kaos,

Vaknade vid åtta idag. Hallå, vad händer? Aja, kände iaf att det var dags att städa lite här. Så jag satte igång julskivan (har bara en, måste köpa flera inför vintern!!) och började. Nu är det kalasfint här, förutom att jag ju fortfarande saknar en dammsugare så fick gå runt med en sopborste, haha. Måste köpa en dammsugare imorn...
Sen är det ju fortfarande fullt med grejer i förrådet, har en tendens av att slänga in allt jag inte vet vad jag ska göra av in dit.. Haha. Det ligger fullt med knoppar till garderobsdörrarna på byrån i sovrummet, för att jag inte kan sätta upp dom. En lampskärm som jag inte kan byta står i fönstret tillsammans med lampan som ska bytas ut... Plus att cpjävlaskittvn fortfarande står på vardagsrumsgolvet. Och en stor bokhylla, en matta, och lite tomkartonger som står precis innanför dörren i hallen. Haha.
Det är kaos.
Behöver några starka killar som kan komma hit och hjälpa mig att bära. Blocketannons?


Haha, kan man räkna detta inlägget som inredning??!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: