2010-11-29
 18:24:59

Kaos,

Heeej!
Har inte hunnit blogga nåt idag. Fick en liten sovmorgon imorse, började inte förrän halv tio. Och jag orkade inte ens sätta på datorn innan jag stack iväg. (Hur fan ska det gå att börja sju imorn?!)
Var sjukt mycket på jobbet idag igen, men inte riktigt samma som i fredags. Då var det kaos.
Jobbade till fem iaf, sen var det att gå hela vägen bort till Kagg eftersom jag inte hittade någon parkering närmare jobbet imorse, haha. När jag kom hem började jag laga mat och under tiden kom Stina förbi. Nu stack hon igen, så nu sitter jag här. Tänkte börja kolla lite möbler till vardagsrummet faktiskt. Får se om jag hittar nåt bra.. Vill ju inte lägga sådär jättemycket pengar på det eftersom det redan
har gått åt så mycket pengar på allt jag köpt.. Hehe :)
Aja. Fint kommer det nog bli iaf. Kosta vad det kosta vill ;)

Skulle tränat nu vid halv sju, men träningen blev inställd idag eftersom planen är dränkt i snö och is. Så jag kör nog ett eget styrkepass hemma idag. Måste ju byta ut träningsvärken sen i lördags mot ny fräsch ;)
Blir nog en lång och skön dusch idag med. Fryser fortfarande och det är 1½ timme sen jag var ute. Haha.
Hörs senare ♥


Fina Stina och jag förra sommaren..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: