2010-11-25
 07:21:32

Julmarknad,

Guten morgen!
Sitter på jobbet igen, började sju idag också. Och imorn. Rätt skönt. Känns verkligen gutt att komma hem när det är ljust ute för en gångs skull. Har varit kolsvart när jag slutat i flera veckor nu!
Ikväll ska jag träffa mina favoriter och gå på julmarknaden på slottet! Det ska bli jättemysigt! Har aldrig varit där innan :) Förhoppningsvis hittar jag nåt fint!
Somnade jäkligt gott igår efter att ha sovit alldeles för lite natten till igår.. Har ju helt vänt på dygnet senaste veckorna när jag varit ledig så mycket och jobbat mycket 12-19pass, så jag kunde inte somna i tisdags. Och sen upp tidigt på de..
Men igår kunde jag iaf somna runt halv elvatiden, slocknade direkt när jag släckte lampan :) Kanske inte precis samtidigt då... :)

Snart är det helg igen! Sjukt gutt!
 

Försökte hitta en fin vinterbild på Kalmar slott, men det var det fasen dåligt med. Så då tänkte jag ladda upp
en helt vanlig bild, men det gick ju inget vidare. Internet vill inte hänga med mig idag.
Så ni får klara er utan bild.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: