2010-11-28
 20:04:42

Jul,

Har fått önskemål om fler bilder från lägenheten, har ju julpyntat idag så då tog jag lite foton på det.. Ska göra om i vardagsrummet snart, får se om det blir innan eller efter jul. Har fortfarande tvn och hyllan kvar i lägenheten som inte ska vara här, så jag kan inte ta helrumsbilder än.
Kan försöka på mig det när det är klart här :)

Fick julen -08 de här fina dukarna i julklapp. Visst är den fin? :) Det här är en löpare som nu ligger fint på matbordet, fick även fyra små bordstabletter :)

 

Sovrumsfönstret..

 

Min fina tomte som jag hittade på Ullared :) Så nu är jag aldrig ensam.. Hehehe.

 

Har nu äntligen fått upp gardiner i vardagsrummet, haha. Dom här fina är köpta på 2BInterior, 249 kr :)

 

Jättesuddig bild, men här ser man gardinerna på riktigt iaf :)

 

Man kan inte lämna hallen utan tomte!

 

Adventsljusstaken :)

 

Lite julkänsla är det här nu iaf, och ni fick lite små glimtar av det :)


amy

Mer mer mer bilder! Älskar gardinerna! Tänker på dig sassa! Kärlek från ett regnigt Sydney



PUBLICERAT: 2010-11-29, 21:21:19 | URL: http://amylofstrom.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: