2010-11-09
 19:50:20

Ikea,

Jag lyckades få med mig Stina på min lilla raggarrunda efter grejer idag. Vi tänkte börja med Ikea, och det gjorde vi. Problemet är att vi även slutade med Ikea... Haha. Var där i flera timmar.
Hittade lite fint och nyttiga grejer iaf! Dels mattan i hallen som syns på någon av bilderna och lampan i vardagsrumsfönstret. Visst är den fin?! :)
Kom på att jag inte fick med mig mina underlägg från Ikea bara, så får åka dit en sväng imorn och hoppas att dom hittat och tagit hand om dom..

Idag har jag skickat iväg papprena om adressändningen, så nu börjar det kännas som det är på riktigt. Nu har jag bott här i exakt en vecka och jag trivs kanon!
I helgen tänkte jag faktiskt ta och baka lite!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: